bila bicara perlu berhati-hati, penulisan perlu dari hati...

Saturday 16 April 2022

Tema Putih Untuk Raya 2022

 Assalamualaikum korang,

tahun ni krang dah ada ke tema baju raya? aku tahun ni nak tema warna putih la pulak. warna yang tak pernah ada lagi time raya. so aku decide nak warna putih. nampak bersih je kan tapi risau si adha la dia tu memang lasak kalau dia pakai kena la aku yang berhati-hati nanti. penatla ibu macam ni... huhuhu

cantik kan jubah ni? nampak sangat ayu tapi aku tak adalah tutup semua tu tapi insyaAllah la mungkin satu hari nanti

 

untuk aku mungkin aku pakai jubah je, sama dengan si ayah pakai jubah. adha ingat nak beli kan dia jubah jugak la sama dengan along dia nanti. tapi along tak dapat raya bersama kami kerana dia keluar 4 bulan nanti lepas dia balik dari temerloh untuk 40 hari. tak apa la along janji awak berusaha menjadi umah yang soleh disisi DIA. ibu restu je apa yang awak buat

untuk baju si kakak biar la dia yang pilih nanti, ingat kalau tak ada apa-apa aral nak gi shopping dekat bangi nanti. si kakak tu sure bukan sepasang dan baju dia tu boleh tahan jugak harga nanti. tengok la macam mana bajet ibu dengan ayah yea nak...

                        nampak tak lawa kalau bergambar? nampak sangat kemas dan bersih 

 

aku sangat berharap semoga tahun ini aku dapat berkumpul bersama adik beradik raya nanti tapi ada adik yang tidak dapat balik. tapi tak apa raya kan sebulan nanti boleh kunjung mengunjungi yea (tahan hati dari sebak... huhuhu)


sebelum ni biasa tema kami adik beradik sama tapi tahun ni ada adik beradik tak nak tema putih. tak apa la mana-mana pun boleh janji dapat beraya bersama-sama nanti.

aku kalau tak ada aral nak buat open house untuk sanak saudara dan rakan terdekat. biasa memang tiap-tiap tahun aku akan buat rumah terbuka. semoga tahun ni raya kita akan lebih meriah... insyaAllah

 

 


Be First to Post Comment !
Post a Comment