bila bicara perlu berhati-hati, penulisan perlu dari hati...

Friday 15 April 2022

Smart TV box Anroid

ingat senang la nak buat keputusan untuk beli benda alah ni rupanya banyak jugak tau. aku sebenarnya dah muak dengan ASTRO sebab bukan apa bayar mahal-mahal (pakej rm68 je pun) tapi cerita tu je jugak keluar cerita yang sama berulang. kali ni dah nekad nak potong astro kira time raya dah ada neflix kat umah.. hehehe

bukan sebab aku berkira tapi betul kot, bayar walaupun rm68 (bagi aku mahal lah jugak... hehehe) kita ni kenalah jadi pengguna yang bijak kan. awal-awal tu nak pasang mytv tapi bila fikir balik aku pasang anroid box la dulu nanti pasang mytv selepas aku potong astro nanti. lagipun si kecik tu suka tengok youtube dekat hp ayah dia. kadang-kadang tu jadi gaduh ngan ayah dia sebab dia nak konker hp ayah dia. bengang la ayah dia tu

dalam neflix banyak cerita k-pop aku tengok, boring-boring atau stress bleh layan sebab biasa kalau weekday aku jarang tengok tv biasa si adha je tengok cerita upin ipin dia. drama-drama melayu dah tak follow sebab bz dengan bisnes.

dekat opis tengok pc dengan umah pun mengadap pc gak. kadang tu letih mata pandang. so sekarang ni dah cek dalam shoppee nak beli yang mana satu brand box anroid ni dan ada juga tanya rakan-rakan yang dah ada benda alah ni dan tengok review daripada dakam shoppee.

nanti aku update bila dah on nanti yea

2 comments on "Smart TV box Anroid "
  1. Astro pun macam ikut fungsi Android Box.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la, ni tak sabar saya nak potong astro hhehehehehe...

      Delete