bila bicara perlu berhati-hati, penulisan perlu dari hati...

Sunday 17 April 2022

Persiapan Raya Tahun 2022

dah tak lama kita nak menyambut bulan Syawal kan so aku dalam kepala memang banyak nak kena kemas dah hias. aku ni jenis yang tak suka sangat nampak sama je. ni baru nak fikir hiasan yang macam mana pulak tahun ini.

si adha tu makin lasak sekarang ni nak hias lebih-lebih nanti abis dia sepahkan barang-barang. aku dah la garang hehehehe... tak suka rumah bersepah, kalau dia tu 1/2 je boleh buat ruang tamu jadi kelam kabut tu yang masih berfikir sama ada nak banyak ruang kosong atau nak hias banyak bunga nanti.

pening jugak kan kalau ada anak yang lasak dan suka sepahkan barang ea..

aku jenis suka yang simple dan kemas macam dalam gambar ni...
 
bila ruang tamu kemas selesa la nanti nak tonton tv kan. selesa je dan sedap mata memandang. tapi ingat nak letak 1 meja makan kecik dekat belah depan ni tapi tak tau la muat ke tak nanti sebab suben memang suka makan sambil tonton tv. aku la penat sikit nak mengemas.. hehehe
 
   ni putih je dan nampak lapang. tapi biasa aku memang suka dinding putih nampak luas
 
ni pun sama... ringkas dan damai je heheheheh
 
berbalik pada persiapan aku nanti, ingat ada benda nak tukar kalau ada bajet lebih seperti sofa, meja kopi, karpet dan nak lekat kertas dinding lain. ini cuma perancangan je dulu kalau ada bajet heheheh kalau tak ada duduk diam-diam sudah

 

 

 



2 comments on "Persiapan Raya Tahun 2022"
  1. Thanks for your sharing:) I'll waiting for your visite to my IG
    https://www.instagram.com/camdanduslerblog/

    ReplyDelete