bila bicara perlu berhati-hati, penulisan perlu dari hati...

Sunday 3 April 2022

Selamat menyambut bulan ramadan 2022

Tanggal 03/04/2022 kita menyambut bulan ramadan al-mubarak dengan sangat sederhana. semoga ramadan kali ini memberi kita seribu manfaat dan fadhilah yang kita inginkan dan cari selama ini.

saya juga ingin mengucapkan kepada semua yang membaca blog saya selamat menjalani ibadah puasa dengan tenang. semoga apa yang kita hajati dalam bulan ramadan termakbul

Insha Allah menjelang memasuki bulan  Ramadhan 1443 H.

"DENGAN KERENDAHAN HATI  Sesungguhnya"

Saya atas nama Yuslina Ghazali dan suami sekeluarga Memohon KeMaafan Di Atas Segala Kesalahan Selama Ini jika terdapat kelantangan berbicara/kelakuan yg disedari/tanpa disedari selama ini

SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN 1443 H


 ÙŠَا Ø£َÙŠُّÙ‡َا الَّØ°ِينَ آمَÙ†ُوا Ùƒُتِبَ عَÙ„َÙŠْÙƒُÙ…ُ الصِّÙŠَامُ ÙƒَÙ…َا 

Ùƒُتِبَ عَÙ„َÙ‰ الَّØ°ِينَ Ù…ِÙ†ْ Ù‚َبْÙ„ِÙƒُÙ…ْ Ù„َعَÙ„َّÙƒُÙ…ْ تَتَّÙ‚


MOHON MAAF ZAHIR DAN BATIN

تَÙ‚َبَّÙ„َ اللّÙ‡ُ Ù…ِÙ†َا Ùˆَ Ù…ِÙ†ْÙƒُÙ…ْ jصِياَÙ…َÙ†َا Ùˆَ صِÙŠَامَÙƒُÙ…ْ ÙƒُÙ„ُّ عَامٍ Ùˆَ Ø£َÙ†ْتُÙ…ْ بِØ®َÙŠْرٍ

6 comments on "Selamat menyambut bulan ramadan 2022"
  1. Selamat berpuasa. Maaf juga atas salah silap.

    P.S:Saya ada beberapa buku hendak beri percuma tapi buku hlovate sudah habis. Kalau hendak tahu boleh baca pos saya beri dan berminat boleh emel. Tq.

    ReplyDelete
    Replies
    1. selamat berpuasa juga buat awak.

      p.s : saya berminat juga baca buku

      Delete