bila bicara perlu berhati-hati, penulisan perlu dari hati...

Wednesday 16 March 2022

warna grey

korang suka tak warna grey? kalau korang tanya aku ini adalah salah satu warna kegemaran aku sebab selain hitam grey boleh buat badan kita kelihatan slim (ada kaitan x? hahhaha). betul la kalau korang tak caya cuba korang tengok di kedai-kedai butik saiz extra mesti ada warna grey.

warna ni aku pakai pada hari khamis sebab pakaian yang aku pakai tidak perlu gosok. aku pun tak tau la kenapa minggu lepas aku sering lewat ke pejabat. mungkin hati dah tak bersemangat kot nak bekerja di situ. korang doakan aku berjaya dalam perniagaan aku tau nanti aku lanje korang. hehhe

sejak pkp aku rasa macam down sikit untuk datang ke pejabat sebab salah satu adalah sikap pekerja disana. aku tak nak la buka cerita sebab nanti menimbulkan salah faham. aku ada buat reel korang layan je la yea. dan jangan lupa follow aku di instagram.

bukan senang tau nak brandingkan diri ni, perlukan konsistem dalam semua perkara contohnya di instagram, blog dan lain2 media sosial.



2 comments on "warna grey"
  1. Hi orang senawang!!!sis dah follow tau...sometimes as a human kita akan ada rasa demotivated. Itu memang biasa berlaku...pokok pangkal kat diri kita...abaikan negative vibes...jangan buang kerja hanya semata- mata orang negatives...

    ReplyDelete