bila bicara perlu berhati-hati, penulisan perlu dari hati...

Thursday 17 March 2022

jumaat lepas

pada hari jumaat lepas aku mengenakan pakaian warna ungu. sebenarnya baju ni aku tak suka sangat pakai sebab nampak gemok (padahal ko memang gemok pun... huhuhu) dan besar. tapi aku selesa la pakai sebab kain dia dari most crept (tak tau la betul ke salah ejaan dia). 

kain dia tidak panas dan senang nak gosok. harga pun murah hanya rm50 sahaja. sebenarnya aku tak ada idea nak mengarang pada waktu ini sebab mata masa aku karang ni dah pukul 10.30 malam dan waktu aku tidur dah. sekarang ni memang waktu tidur aku dalam pukul 10.00 - 10.45 je kalau lebih aku akan rasa sangat mengantok. bukan sebab apa, aku ada makan supliment untuk kecerdasan tubuh badan aku. 

bila waktu pagi aku boleh bangun seawal pukul 4.30 pagi so, aku sangat bertenaga bila bangun. dulu aku rasa sangat susah nak tidur malam dan waktu pagi susah nak bangun. apa tidak nya waktu malam kita dah lambat tidur so waktu tidur yang tidak berkualiti.

sejak aku jual suplimen ni aku dah pandai bahagikan masa dan tau makanan apa yang perlu untuk badan kita walaupun aku masih susah nak amalkan tapi aku cuba sebab aku tau sihat itu sangat mahal dari segala-galanya.


ayat kat bawah ni pengerusi kelab yang karang.. korang baca je la ea

Majlis Bacaan Yassin Di Rumah Kelab KSR Pada 11.3.2022 (Jumaat) Jam 3.00 Petang

Alhamdulillah, sebilangan ahli terdiri daripada AJK & Exco telah selesai menghadiri program tersebut. Terima kasih kepada para dermawan hidangan ala "potluck" yang menyelerakan.

Program tidaklah secara terbuka untuk mengurangkan risiko Covid 19 dimana semalam sebanyak 26,000 kes baharu dengan kematian seramai 77 orang.

InsyaAllah, dengan berkat bacaan yassin tersebut, semoga kes Covid 19 berkurangan, maka bolehlah kita kembali dengan aktiviti besar-besaran kelak samada di Rumah Kelab atau aktiviti lain.

Ini merupakan program imarah yang kedua di Rumah Kelab. Terdahulu adalah program gotong-royong yang telah diadakan pada 11.12.2021 lepas.


Be First to Post Comment !
Post a Comment