bila bicara perlu berhati-hati, penulisan perlu dari hati...

Tuesday 15 March 2022

hari ini hari pinkish

sebenarnya cita-cita aku dulu nak jadi pelakon (hahahha... percaya ke?) sebab aku suka bab2 famous ni ramai orang akan kenal kita. tetapi bila fikir balik apa kata abah bila dia tahu cita-cita aku ni yea? hahaha.. memang tak la kalau cita-cita ni aku bagi tahu abah.

tak adalah, aku tak pernah terfikir nak jadi popular apatah lagi nak jadi artis yang sangat mencabar. nak-nak sekarang ni netizen sangat-sangat berani menyuarakan isi hati. peh.. gila netizen sekarang kan dah macam tak takut mati je ayat-ayat dalam media sosial. aku sentiasa berdoa semoga kita dimalaysia dan umat islam sentiasa dalam lindungan Allah selalu.

pada Rabu 09/03/2022 aku pakai baju serba pink. tu je yang aku nak cerita sebenarnya dan aku ada buat reel pada hari itu. korang tengok la dan support instagram aku yea. instagram aku ada di home dan kalau korang malas nak scrool ni aku link kan terus pada korang untuk kemudahan korang. ini dia klik sekarang use zally



2 comments on "hari ini hari pinkish"
  1. Saya ada ex officemate.. memang pakaian harian dia mesti ada wana pink. Wajib! Nama social media pun ada pinky!

    ReplyDelete