bila bicara perlu berhati-hati, penulisan perlu dari hati...

Sunday 13 March 2022

Achievement day AGL


 hari ini aku gembira sangat sebab aku dijemput untuk memeriahkan majlis Achievement day dari team Aquila Legacy yang sangat hebat dan meriah. memang dalam hati aku nak sangat sampai ke tahap seperti mereka. inilah semangat yang aku dapat daripada leader hebat macam mereka.

Majlis Hi Tea ini telah berlangsung di 9 Lake Taman Tasik Jaya Seremban dengan tema Garden Pastel dan kemeriahan dessert yang sangat sedap serta sangat mencabar untuk aku hanya melihat sahaja didepan mata. mana boleh rezeki itu hanya ditatap bukan dijamah... hahahha











korang boleh bayangkan tak betapa rambang matanya aku untuk membuat pilihan. so aku decite untuk ambik semua supaya aku tidak menyesal dan teringat-ingat tentang mereka... hahahaha. semua dessert sangat sedap dan menyelerakan.

untuk makluman ada menu tengahari iaitu nasi putih, daging salai masak lemak, ayam goreng, ikan keli sambal, sayur campur, sambal belacan dan buah buahan. aku lupa nak snap gambar sebab masa ni rasa lapar sebab dah pukul 1pm. 

lepas makan tengahari acara penyampaian hadiah berlangsung dengan sangat meriah sebab hadiah nya sangat-sangat best.



tahniah kepada semua achiever yang telah berjaya. semoga aku juga berjaya macam korang dan aku berazam untuk terus istikomah dalam Forever Living sehingga berjaya dengan izin Allah... amin
ini lah coach leen yang banyak memberi kata-kata semangat dan dorongan untuk aku terus berusaha dan istikomah dalam biz ini. aku janji leen dan doakan aku berjaya seperti korang yea.


nampak tak muka kegembiraan aku atas jemputan mereka pada aku. sangat-sangat menghargai jemputan ini dan menjadi memori indah dalam hidup aku.





tahun 2022 adalah tahun aku pulak... insyaAllah. aku akan cuba sedaya upaya merialisasikan impian aku.. big why aku tahun ini aku kena langsaikan dan buat sehabis baik






Be First to Post Comment !
Post a Comment