bila bicara perlu berhati-hati, penulisan perlu dari hati...

Wednesday 24 February 2021

Rentas daerah pun tak oleh

 Semenjak Covid-19 menyerang dunia banyak perkara baru berlaku ada yang baik ada yang sangat menyukarkan kita sebagai umah di muka bumi ini. Semua Allah dah aturkan dan tentukan pada kita supaya sentiasa beringat pada DIA yang Esa.

sekarang ni PKPB di Negeri Sembilan dan negeri2 seangkatan oleh nya. Pasal biz macam rutin biasa la ada pasang surutnya tapi aku tak nak bercerita pasal bisnes tapi pasal rentas daerah. aku ni duduk daerah Seremban dan nak ke Daerah PD bukan ada urusan penting sangat pun (plz jangan kecam) cuma nak menikmati udara pantai yang dah lama x kunjung kesana.

rindu nak dengar bunyi ombak, rindu nak tengok view sana sebab aku memang pencinta pantai dan laut. aku boleh berendam dalam air masin tu dari pagi hingga petang sebab seronok sangat bila dapat mandi, bila dapat pijak pasir putih dan halus.

tu je sebanarnya aku nak cerita.. kisah aku yang tak boleh rentas daerah heheheheh pastu ada hajat nak rentas negeri nak gi shopping kat ikea, adeh.. sebab aku ada nak beli rak cermin nak letak kat cafe sebab nak simpan produk forever Living. produk ni kan mahal dan bertaraf international so kena la jaga dan simpan dalam rak berkunci..

dalam gambar diatas tu la benda aku nak beli nya... payah na sekarang ni nak beli. ada je ps jual dan harga berpatutan cuma masih berfikir-fikir lagi sebab aku ingat nak beli 2 tapi satu2 dulu pun ok kan daripada tak ada langsung.


Be First to Post Comment !
Post a Comment