bila bicara perlu berhati-hati, penulisan perlu dari hati...

Wednesday 24 February 2021

penggemar Starbucks


hi korang...

sibuk ke tu? saya sibuk jugak la tapi ada masa sikit nak update blog kesayangan aku yang dah hampir 12 tahun.. lama giler kan

korang ke tu yang starbucks edited? aku? aku xla setahun tu boleh kira je aku mampu beli... heheheh mahal kot harga dia. aku bukan nak bercerita pasal apa pun cuma sebenarnya produk kita pun mampu setanding produk ni.

sape penggemar coffee akan tau perbezaan antara coffee biasa dan coffee premium. aku tak de la sehebat mana boleh bezakan semua tu janji tekak aku dapat terima kira ok la tu... hehehehe

kalau dekat rumah aku biasa hidang pada tekak aku nescafe GOLD Blend yang aku campur dengan fresh milk, rasa dia tak pahit sangat macam Nescafe biasa tu.


Be First to Post Comment !
Post a Comment