bila bicara perlu berhati-hati, penulisan perlu dari hati...

Tuesday 11 February 2020

sebulan berlalu

telah sebulan abah meninggalkan kami, terasa masih semalam aku berbual dengan dia. bukan hendak menidakkan takdir cuma aku masih dalam proses memahami erti kehilangan yang amat menyakitkan hati dan perasaan.

setiap kali teringatkan arwah aku akan mendoakan dan sedekahkan Al-fatihah buat abah semoga abah tenang disana dan berada disamping orang-orang yang soleh. aku berjanji kepada abah selagi aku masih hidup iringan doa tidak akan putus sehingga nafas aku yang terakhir, insyaAllah

aku juga berjanji pada diri sendiri untuk bersedekah bagi pihak abah sebab banyak yang aku belum tunaikan pada abah... Al-Fatihah 

kata-kata nasihat serta ajaran agama yang telah abah bagi akan sentiasa aku praktikkan dan aku akan ingat sampai bila-bila abah..



3 comments on "sebulan berlalu"
  1. Al-Fatihah..
    Semoga roh Allahyarham dicucuri rahmat dan diletakkan bersama para solihin..

    ReplyDelete
  2. faham perasaan itu.. kita akan sentiasa rasa bagai semalam.
    waktu xkan boleh ubat.. cuma doa sajala..

    Al Fatihah untuk ayah2 kita =')

    ReplyDelete