bila bicara perlu berhati-hati, penulisan perlu dari hati...

Tuesday 11 February 2020

Abam Bocey dah pergi

semalam 10/02/2020 negara di gemparkan dengan berita pelawak dan pelakon terkenal telah kembalik ke rahmatullah dalam keadaan sedang tidur. percaturan Allah sangat sempurna dan DIA la maha mengetahui dan maha berkuasa...



Abam boleh dikategorikan sebagai seorang yang baik hati kerana walaupun dia tengah berduka tapi dia mampu untuk menghiburkan peminat dengan kaletah dan lawak jenaka dia bersama sahabat-sahabat bocey. semoga rohnya dicucuri rahmat dan Al-Fatihah buat abam semoga ditempatkan dikalangan ummat yang soleh... amin

sedikit aku copy petikan daripada web era untuk simpanan aku dan tatapan kawan-kawan:

Memetik laporan dari Awani, adik kepada Abam iaitu Ali juga telah memaklumkan mengenai berita ini kepada Gempak.

“Isteri Abam, hubungi saya dan beritahu abang saya tidak sedarkan diri. Saya bergegas kediaman Abam dan ya, dia sudah tidak bernafas,” katanya gagal mengawal emosi.
Isteri Abam, Noor Hidayah juga memberitahu bahawa Allahyarham demam dan mengadu kurang sihat sejak dua hari lalu.

“Beberapa hari lepas dia demam dan mengadu sakit kepala. Tetapi bila ajak ke hospital, dia tak mahu. Katanya hanya demam dan sakit kepala biasa. Tapi... pagi tadi saya kejutkan untuk solat subuh, namun dia tak ada tindak balas daripada dia,” katanya menangis teresak-esak.
Al-Fatihah buat keluarga Abam. Semoga roh ditempatkan dalam kalangan orang-orang yang beriman.

2 comments on "Abam Bocey dah pergi"
  1. Allah lebih menyayanginya.. Orang baik akan pergi dulu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ramai kenalan yang datang untuk mengucapkan salam terakhir pada arwah.. semoga tenang disana.. InsyaAllah amin

      Delete