bila bicara perlu berhati-hati, penulisan perlu dari hati...

Monday 7 May 2018

Hari ini Birthday saya yang ke 39

Assalamualaikum semua, hari ini adalah hari yang bersejarah untuk saya kerana tarikh hari ini lah saya dilahirkan oleh seorang wanita gagah dan sangat penyayang... iaitu mak saya. saya sangat bangga dengan mak dan abah saya kerana mereka mampu membesarkan saya menjadi manusia yang berguna... amin

hari ini dah 39 tahun saya lihat dunia dan alam fana ini, sangat bertuah kerana masih diberi peluang oleh PENCIPTA. kepada adik beradik yang sentiasa membantu dan menyokong saya dalam apa jua yang saya lakukan, jatuh bangun kami sama2 berusaha...

buat anak2 tersayang ibu doakan selagi hafaz dikandung badan ibu tidak akan putus2 berdoa akan kesejanteraan kalian di dunia dan akhirat.

buat insan yang amat saya cintai iaitu suami, saya sangat sayang awk dan tidak dapat gambarkan dengan kata-kata betapa saya sangat menyayangi dan menyangjungi awk... saya akan



1 comment on "Hari ini Birthday saya yang ke 39"