bila bicara perlu berhati-hati, penulisan perlu dari hati...

Thursday 3 May 2018

family day 3g Haji Abdul Malek 28-29 April 2018

pada 28 & 29 April yang lalu kami sekeluarga mengadakan hari keluarga 2018 sebelah suami di Gold coast Melaka. Perancangan berjalan dengan lancar sekali dan aku sangat berpuas hati dengan aktiviti yang telah dijalankan.

akan tetapi penginapan yang kami kunjungi ini sangat mendukacitakan. baru je check in pada pukul 2 petang dah black out dah la 2 kali pulak tu. sebelah pantry pulak bocor, aku tak tahu la macam mana maintenance dia. bukan itu sahaja sarapan pagi pukul 8 baru ada, sebelum ini walaupun aku pergi ke Hotel 3 bintang lain sekali pun sarapan dah tersedia pukul 7 pagi dan teratur. ini tidak, dengan pinggan mangkuk masih basah ada pulak tu cawan masih lagi kotor...
 

kolam dia pulak tak berapa bersih dan berbahaya... aku rasa tak akan jejak lagi di situ. 

ni la keluarga besar kami... 3 Generasi Keluarga Haji Abdul Malek... 

pada malam hari ada dinner dan tema dia adalah Kesultanan Melayu Melaka... tengok la hero saya ni bukan main lagi gaya dia... huhuhu 

Mak Yong pakai simple2 sudah... hehehehe
 

Be First to Post Comment !
Post a Comment