bila bicara perlu berhati-hati, penulisan perlu dari hati...

Monday 25 July 2022

Training sistem VUS


minggu lepas 19/07/2022 - 20/07/2022 aku mc kerana tidak berapa sihat. sakit tekak sebab tonsil bengkak, walaubagaimana pun makan tetap berselera. tak tau la perangai aku ni memang jenis kuat makan tapi bila aku menghadapi masalah atau murung aku memang tak boleh ambil makanan.

memang dari dulu aku sentiasa ceria walaupun ada masa aku menghadapi masalah besar. dan aku sentiasa ambil itu sebagai masalah kecil walau melibatkan perasaan aku sendiri. dengan alasan aku tak nak fikir banyak-banyak takut ada masalah lain timbul contohnya masalah kemurungan.

hais, bukan ini yang aku nak ceritakan tetapi aku nak cerita pasal lepas je aku masuk opis dah kerana pergi roadshow sistem VUS. kepala sakit lagi tapi gigihkan diri untuk pergi atas arahan pihak atasan. nasib baik supliment aku membantu badan aku untuk kuat dan bertenaga.

untuk part 1 yang berlangsung di daerah Tampin ni pegawai aku yang present sebab part 2 nanti aku yang akan present pulak di daerah Port Dickson, aku tidak mengikuti secara detail sistem ini pada awalnya mengebabkan aku terpaksa memahami dalam masa 1 hari. Alhamdulillah Allah permudahkan urusan aku.

boleh dikatakan aku bab-bab training ni memang makanan aku la... cewah angkat bakul sendiri. tapi sebenarnya memang cuak jugak la sebab ada soalan-soalan yang aku tidak dapat jawab tapi aku ambil note untuk beritahu kepada aku nanti.



1 comment on "Training sistem VUS "
  1. Thanks for your sharing but didn't translate %100 unfortunately...

    ReplyDelete