bila bicara perlu berhati-hati, penulisan perlu dari hati...

Tuesday 26 July 2022

Belajar Personal Branding

pada 16/07/2022 yang lalu aku belajar personal branding dengan keret. banyak gila benda yang aku belajar dan sangat memuaskan. lepas aku mengikut basic ini aku telah membeli pembelajaran PBB iaitu Personal Branding Blueprint yang bernilai rm247 sahaja.

bangak sangat yang keret ajar dari a-z dan sangat mudah difahami. aku baru buka bab 1 dan tidak sabar untuk terus belajar step by step untuk grow kan instagram aku serta menaikkan sale aku nanti.


“I dah try personal branding ni, tapi follower tak naik pun. I tak tahu kat mana silap I yang I kena adjust”

Are you wondering about this?

Maybe you rasa stress sangat sebab you dah letak effort, spend masa lama untuk buat content but still tak naik-naik followers you.

When it comes to anything in our business, we need to have the right understanding and strategy in place.

Sama juga dengan personal branding, bila guna strategy yang betul, barulah content you buat dapat attract more potential followers dan maybe akan beli product / service you.
Are you ready to improve your personal brand?
Be First to Post Comment !
Post a Comment