bila bicara perlu berhati-hati, penulisan perlu dari hati...

Wednesday 1 June 2022

Demam, batuk dan sakit tekak


ce tengok tajuk aku tu memang penangan makan tak beringat... heheheh korang jangan jadi macam aku tau semua benda nak bedal sampai sakit2 ke diri sendiri.


aku kalau dekat opis memang terkenal dengan kaki makan bukan kaki kipas tau hahahaha... entah la memang susah nak tolak makanan cuma bila aku sakit aku memang boleh kurus kalau aku sakit macam demam ke batuk ke atau aku dalam kesedihan memang tak ada selera makan. tapi situasi tu semua memang sukar buat aku sebab aku memang jenis happy go lucky sebab bagi aku hidup kena banyak gembira dan sentiasa positif dalam apa jua keadaan kita kan.


so semalam dan hari ni aku mc, ambik masa nak update blog sebab tak suka baring je kat katil. ni pun tengah fikir kontent untuk youtube, ig dan fb aku... hehehehe walau sakit biz kena jalan jugak.



dan aku ingin mengucapkan selamat tinggal bulan birthday aku dan selamat datang Jun/22


2 comments on "Demam, batuk dan sakit tekak"