bila bicara perlu berhati-hati, penulisan perlu dari hati...

Wednesday 22 June 2022

adha suka betul dekat kucing

si adha ni kalau dekat mana-mana pun kalau jumpa kucing suka sangat cuma aku kadang risau sebab kebanyakan kucing jalanan ni banyak penyakit tapi dia selamba je pegang. satu ari tu lepas keluar dari DIY ada la kucing lepak dekat luar tu terus dia pergi dekat. tak sempat aku nak tahan sebab aku nak pastikan dulu sama ada kucing tu ok atau tidak


tengok dari jauh macam bersih kucingnya, so aku biarkan la dia main-main dengan kucing tu. hajat nak jugak beli seekor buat adha tapi tengok keadaan macam mana. si kakak pun suka jugak dekat kucing cuma aku je yang kurang heheheh... aku geli sikit dengan kucing tapi kalau dia datang aku ok je cuma nak pegang peluk-peluk tu aku kurang hehehehe




1 comment on "adha suka betul dekat kucing"