bila bicara perlu berhati-hati, penulisan perlu dari hati...

Tuesday 30 March 2021

Tahniah kepada Neelofa dan PU Riz

pada 28/03/2021 telah berlangsung perkahwinan antara ikon terbesar negara iaitu Neelofa bersama pasangannya iaitu PU Riz. pasangan ini sangat sesuai dan sepadan dari pandangan mata aku, dan sangat terkesan dalam diri aku.

walaupun mereka menghadapi pelbagai masalah pelbagai dugaan akhirnya mereka bersatu dalam majlis yang sangat sempurna dan mewah. lawa giler lofa dan hensem je PU Riz ni.. semoga mereka bahagia hingga jannah dan kita sebagai manusia biasa sentiasa la berdoa semoga mereka dan orang disekeliling bahagia.

bercakap berkenaan kebahagian, aku sedar  bahawa aku sebagai hamba Allah yang sangat lemah mempunyai banyak kekurangan tidak mampu untuk menutup semua tohmahan dan umpat keji dari orang sekeliling tapi aku tahu DIA maha SATU maha mengetahui apa yang telah berlaku pada aku dan keluarga.

selama orang mengata aku yang bukan-bukan aku sentiasa memaafkan kerana sebelum ini aku salah seorang yang naif dari segi Agama walaupun arwah abah seorang yang kuat agama. sebelum ini aku jarang memaafkan orang disekeliling yang sentiasa menindas dan mengata aku yang bukan-bukan. tetapi semakin banyak umur kita semakin matang jiwa dan raga kita... heheheh. dan baru kini aku tahu memaafkan adalah salah satu perkara yang sangat baik dan boleh menyucikan jiwa serta raga kita dari menjadi hitam.

semoga Neelofa dan PU Riz akan bahagia dan sabar dalam menghadapi dugaan hidup sebagai pasangan suami isteri. 

2 comments on "Tahniah kepada Neelofa dan PU Riz"
  1. Dah terjawab teka teki netizen selama ni hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan, semua netizen tak sabar nak tau suami lofa dan sekarang milik Hariz... hehehehe

      Delete