bila bicara perlu berhati-hati, penulisan perlu dari hati...

Saturday 8 February 2020

Sorang-sorang

Hari ni usung anak2 sorang-sorang beli barang boutique cafe yang dah melebihi masa yang sepatutnya. Patutnya aku buka awal bukan 2 tapi sehingga hari ni masih belum buka sebab banyak lagi nak kena settle. 

Kesihat anak-anak kena ikut ibu gi cari barang sehingga dua2 tertidur kepenatan dalam kereta sementara aku masih mencari. Minggu ni en suami tak dapat bantu kerana dia ada urusan luar, tak apa la sebab dia pun ada bisnes dia sendiri dan aku tak nak bebankan dia dengan bisnes aku.

Esok masih ada bende lagi yang belum sempat beli hari ni. Kasar jugak kali ini punya barang, semoga aku akan berjaya.. kawan2 doakan aku berjaya yea ☺️

Sorang-Sorang
Biasa si kecik ni pukul 10pm masih aktif tapi malam ni dia terlelap sendiri atas sofa kepenatan. Kesihan anak ibu yang hensem ni.. semoga menjadi anak yang soleh yea anak.
Be First to Post Comment !
Post a Comment