bila bicara perlu berhati-hati, penulisan perlu dari hati...

Thursday 12 April 2018

PRU 14


panas betul kan sekarang ni dengan kempen pilihanraya yang akan di adakan pada 09 Mei 2018. aku berharap sangat kerajaan akan menjadi lebih baik dan bersifat keperimanusiaan. aku nak komen panjang risau ramai yang salah faham so cakap yang baik2 dan fikir yang baik-baik sahaja.

semoga kerajaan Malaysia menjadi kerajaan yang baik dan mementingkan rakyat jelata. bukan apa, aku risau pada genarasi yang akan datang iaitu anak-anak dan cucu cicit nanti. kalau kerajaan tidak buat sesuatu dari sekarang takut Malaysia menjadi negara mundur balik dan banyak perkara buruk yang akan berlaku.

bagi aku kerajaan mana yang bagus aku akan sokong. pemilihan berada di tangan kita sendiri, kita juga layak unutk memilih siapa pemimpin yang layak. tiada isu paksaan sepatutnya berlaku tapi kita tengok dan lihat la macam mana nanti bila tiba hari pilihanraya tersebut.

aku mungkin akan bercuti sebab aku mengundi di kampung kelahiran aku iaitu Terengganu Darul Iman. harap perjalanan aku untuk sama-sama membentuk kerajaan yang baik akan tercapai... Insya Allah, amin
2 comments on "PRU 14 "
  1. Harap2 pemimpin yang berjaya menjalankan amanah rakyat dengan jujur & berintegriti demi keamanan negara..

    ReplyDelete