bila bicara perlu berhati-hati, penulisan perlu dari hati...

Friday 18 June 2010

lagi2 gambar aku









nak kata nie gambar terbaru xjuga. gambar terbaru akan coming soon. coz skarang nie dalam keadaan lemah so nak snap gambar macam xcukup zat hehehehe... so untuk tatapan aku yang akan datang aku tepet sekali sekala gambar terbaru aku.

nanti dah umur 40 tahun leh tengok balik muka aku yg agak cun nie.. heheheheh. bukan xde gambar dlm album tp aku lebih ska masukkan dlm blog nie xyah lah nak belek2 album n lagipun nak cuci gambar zaman skarang nie dah mahal maklumlah gambar digital. huhuhuh...

dah banyak tembam aku nie... nak kena diet nie. ari2 diet tp kurus nya x.. huhuhuhu nie yang slalu masuk ke blog darkman yang sentiasa ada tips2 kuruskan berat badan walaupun tips2 tu memang biasa kita dengar tp aku tetap masuk entry diet dia.
Be First to Post Comment !
Post a Comment