bila bicara perlu berhati-hati, penulisan perlu dari hati...

Friday 18 June 2010

anak2



nak crita skit pasal karenah anak2 aku nie. yang paling susah nak jaga si putri lah. memang nakal giler puas dah ajar dia n marah2 dia supaya jadi adik n anak yang baik tp dia buat 'derk' jer. kalau kacau along dia nombor satu.

kalau along dia tengok tv (along pun satu kalau dah tengo tv crita karton xingat dunia) adik datang pukul pun xleh nak elak. si adik pulak suka sangat ambik mainan ketuk kepala si along. pening aku tengok karenah si putri nie. selalu gak along mengalirkan air mata coz xmampu nak tahan sakit kena ketuk oleh adik.

selalu gak si putri tarik rambut along bila along leka tengok tv crita naruto. nak tercabut rambut along dikerja kan nya. bila marah tau nangis pulak tu. si along nie pulak perangai dia suka tangguh kerja. kalau aku xmenjerit x sah. nak suruh kemas bilik nak kena jerit, nak suh wat kerja skolah juga nak kena jadi tarzan aku nie. kalau ngan abah dia tau takut... nie lah karenah anak2 aku.
Be First to Post Comment !
Post a Comment