bila bicara perlu berhati-hati, penulisan perlu dari hati...

Tuesday 21 June 2022

lunch jumaat 17/06/2022

pada jumaat yang lepas aku bersama 2 rakan baik heheheh... pergi cari makanan untuk lunch. sebenarnya kami dah ada makanan free pegawai bagi tapi nak keluar juga cari makanan. 

ni aku dekat kedai sushi, kedai ni baru bukak dan cantik la ruang dia.. aku dulu memang nak buat ala2 macam ni cafe aku tapi tak kesampaian. aku simpan dulu niat untuk buka balik cafe aku sebab aku kena fokus pada bisnes forever living ni. kena buat satu2 sampai berjaya baru fikir cafe pulak kan... 

harga dekat sini tak ada la mahal dan banyak juga hidangan sushi yang dibuat. ada juga kek dan donut yang menyelerakan.



2 comments on "lunch jumaat 17/06/2022"
  1. Kat sini tu kat mana hehehee...

    ReplyDelete
    Replies
    1. centrio seremban 2. nama kedai ninja klu x silap. dia sederet dengan bank koperasi rasa nya

      Delete