bila bicara perlu berhati-hati, penulisan perlu dari hati...

Thursday 19 May 2022

Aku seorang Beauty Consultant

Hai korang semua hari ni ceria tak? Semoga hari kita sentiasa ceria dan bahagia disamping orang tersayang dan sentiasa dilindungi Allah swt. 


Aku sekarang adalah seorang beauty consultant dengan produk forever living. Nak kata aku pro tu idok ler tapi aku akan sentasa belajar dan mencari ilmu dalam biz aku ini. Nampak macam senang kan tapi ia memerlukan kepakaran yang tinggi dan ilmu yang luas. 


Aku akan sentiasa belajar perkara baru dari masa ke semasa supaya aku semakin yakin dan pro dalam dunia kecantikan yang semestinya sangat sinonin pada semua wanita


semoga aku dapat capai target aku dalam dunia kecantikan dan memberi manfaat kepada semua golongan yang memerlukan dan sentiasa ingin nak nampak cantik serta segar sepanjang hari.

Be First to Post Comment !
Post a Comment