bila bicara perlu berhati-hati, penulisan perlu dari hati...

Sunday 21 February 2021

1st aku live di FB


Pada 11/11/2020 hari pertama aku buat live di FB. Rasa nak terkucil dan sangat gugup aku rasa, macam mana lah sesetengah orang buat live selamber je... sebab mereka dah biasa dan aku baru pertama kali buat.

pada mulanya rasa lepas tu tak nak buat dah sebab aku tak ada pengalaman pun dalam live ni. sebenarnya semua perkara yang kita nak lakukan mesti ada cara dan paling penting ada ilmu yang cukup bukan pakai hantam je... hahahah kan dah malu sendiri.

pengalaman tu buat aku lagi bersemangat dan mempelajari banyak teknik untuk live di media sosial walaupun bukan di FB. perancangan dan strategi lah yang membuatkan kita berjaya.. tak lawa x pe janji ada ilmu tapi kalau dah lawa itu satu bonus pada kita.

kalau korang nak tengok fb aku bleh klik link ni dan banyak jugak cerita aku dan keluarga dalam fb ni... hehehehe

di sini saya nak sharing tips berbisnes.. ni pun saya copy dekat group dan admin cakap bleh copy n paste semoga kita yang berbisnes mendapat manfaat daripada tips yang admin bagi :

Dalam bisnes ni..orang pm tak jadi beli tu biasa.☺️

Terus promote tanpa jemu.💪

💕Kita pm dia, dia senyap seribu bahasa tu biasa.😏

💕Kata nak bank in tapi tak tak juga bank in tu..biasa.☺️

💕Ada yang kata tunggu gaji beli..tak beli juga tu biasa..😎

💕Yang LUAR BIASA tu bila awak terus buat,buat dan buat.


Suatu hari pasti akan nampak hasilnya😍

💕Seorang tak jadi beli dengan awak...jangan terus stop tak nak promote.

💕Rezeki tu ada...PERCAYALAH. BERUSAHALAH.

💋PASTI AKAN ADA HASILNYA..


Be First to Post Comment !
Post a Comment