bila bicara perlu berhati-hati, penulisan perlu dari hati...

Monday 4 November 2019

selamat kembali kepada saya

Assalamualaikum kawan-kawan blogger semua? sihat? dah lama giler saya tak update blog, dah hampir 8 bulan kan. saya sekarang sangat sibuk dengan perniagaan yang sedang saya jalankan, ada pasang ada surut. yang surut hampir buatkan saya tersungkur ditambah pula pekerja saya telah berhenti kerja kerana mendapat peluang pekerjaan di jabatan kerajaan.

saya terpaksa menutup sementara butik kerana tiada pekerja yang layak. sedih tak usah nak cerita sebab itu la nadi saya selama ini. tapi saya doa semoga butik akan dibuka lagi kelak. sekarang ni saya sibuk jual dessert untuk menaikan balik butik saya. so sekarang saya ada Boutique Cafe walaupun buat daripada rumah dan online untuk sementara ni.






saya sangat bersyukur kerana dessert saya mendapat sambutan ramai cuma badan rasa penat-penat sikit. tapi tak apa kan hanya sementara sahaja... insya Allah

kepada kawan-kawan yang nak mendapat khidmat saya boleh wasap sy di www.wasap.my/60173502400



Be First to Post Comment !
Post a Comment