bila bicara perlu berhati-hati, penulisan perlu dari hati...

Wednesday 2 January 2019

selamat tahun baru 2019

tahun ini adalah tahun aku genap berumur 40 tahun kehidupan aku sebagai seorang hamba Allah di muka bumi ini. aku tak tahu berapa lama lagi aku boleh melihat dunia yang fana ini... aku sangat berharap bila aku dijemput aku sudah bersedia dengan amalan untuk mengadap Sang PENCIPTA.

tahun ini aku kena lagi banyak berusaha dengan biznes butik aku. walaupun perit dan penat dengan semua perkara ini aku akan tetap berusaha sehingga berjaya. aku tak mahu berputus asa dengan usaha yang aku berikan kepada bisnes butik aku ini. orang nampak best nya dah ada kedai sendiri tetapi aku masih belum boleh menghembuskan nafas lega.

setiap minggu aku dan suami seperti biasa akan ke nilai untuk meniaga barangan butik kami supaya butik kami dikenali. kalau masih boleh meniaga setiap pagi ahad aku nak cuba masuk pasar pagi di Paroi Jaya pulak... Insya Allah

ni la antara barangan yang aku jual...




dalam tahun ni aku berazam untuk :
  1. majukan butik dengan untung bersih 5-7k sebulan
  2. hantar mak dan abah gi umrah
  3. nak turunkan berat badan ke 45-48 kg
  4. nak beli van/kereta syarikat utk letak brg jualan
4 comments on "selamat tahun baru 2019"