bila bicara perlu berhati-hati, penulisan perlu dari hati...

Sunday 7 October 2012

seminggu yang singkat


kejap jer aku rasa minggu nie. banyak benda aku kena buat seminggu ni. rasa macam tak cukup masa plak. ari selasa basuh rumah yang aku nak sewa kan tu. dah lah basuh malam lepas training netball. letih bukan kepalang rasanya. kepala berdenyut2 je.

rabu dan khamis kena jadi cikgu komputer. minggu nie start balik kursus yang under aku dan unit ict. rasa tak cukup tangan, tak tahu mana nak buat dulu. dengan sistem yang baru dilancarkan. huh.... penat giler rasanya.hari nie aku datang kerja (ahad) sebab nak siapkan bajet 2013 untuk department aku.

dah selesai sikit baru lega rasanya kepala aku nie. selagi kerja tak siap rasa macam tak tentu arah plak rasa jiwa aku nie. macam kata rockers jiwa kacau...
Be First to Post Comment !
Post a Comment