bila bicara perlu berhati-hati, penulisan perlu dari hati...

Sunday 28 October 2012

GM Klang


ari ni seharian kuar shopping (shopping ke?)... sebenarnya aku ngan famli teman adik aku (awie & wife) cari manik untuk kedai pengantinnya di terengganu. jauh giler datang seremban pastu ajak kami ke klang. aku kalau bab2 bershopping nie memang malas skit, korang mesti hairan kan sebab aku wanita yang tidak berapa suka bershopping. bukan apa, aku ni jenis kalau nak beli sesuatu barang kuar rumah terus pergi ke tempat yang memang dituju untuk beli apa yang aku hajatkan tu.heheheheh...

berbalik pada GM Klang, hari nie ke klang pun jem balik seremban pun jem. penat giler badan aku yang bam2 ni. dah lah haus sebab hari nie panas terik perjalanan kami. di GM Klang tu tak delah best sangat pun. barang pun sama jer, kat seremban pun berlambak tapi entahlah.... mungkin aku ni memang bukan kaki habiskan duit (nak cakap aku ni penjimat lah tu... aku memang penjimat bab2 macam ni memang beruntung hubby aku... hahahhaha). tapi memang betul lah... (angkat bakul lagi)

aku tengok gm ni baru lagi beroperasi kerana ada kedai yang belum buka, tempatnya ala2 tesco je pun. macam aku cakap tadi barangan nya boleh didapati di seremban sahaja cuma adik aku cakap kalau nak beli borong murah. entah ler sebab aku tengok harga satu (kalau tak beli borong lah) sama jer ngan harga di seremban.

korang layan lah sedikit gambar yang aku tepek di blog kesayangan aku ni.

kami baru sampai

ada lah barang yang dia nak tu...

baju2 nya pun biasa je..






Be First to Post Comment !
Post a Comment