bila bicara perlu berhati-hati, penulisan perlu dari hati...

Sunday 23 September 2012

makan


cuba tengok gambar diatas, apa korang rasa? ha... itulah kek

kalau kawan-kawan dekat opis mesti dah tahu perangai aku. pantang ajak makan mesti tak tolak nyer. mestilah kan? tak timbul pepatah "rezeki yang ditolak musuh jangan di cari" kan.aku bukan apa takut kalau kawan-kawan pelawa kalau kita tak makan kecik ati mereka betul tak? hehehheeh...

sebenarnya aku bukan lah kaki makan sangat pun sebenarnya. nak tahu aku rasa nak makan bila aku rasa terganggu, marah, sakit ati, stress dan seangkatan oleh nya. bagus tak perangai aku???? lalalalala...

tapi bila berat badan dah naik mula menggelabah... hahahahah. lepas raya nie asyik makan jer almaklumlah ramai member buat open house pulak tu dengan makanan kegemaran aku. Eh! kejap, apa makanan yang aku tak gemar? ahaks..

tadi pergi lah jalan-jalan blogging di blog kawan-kawan dan rakan taulan jumpalah blog nie dapur tanpa sempadan. 

nyam2 terasa nak makan sushi lah... aduh, yuslina cuba pikir benda lain. heheheheheh....


Be First to Post Comment !
Post a Comment