bila bicara perlu berhati-hati, penulisan perlu dari hati...

Tuesday 31 January 2012

Akhirnya



Setelah 31 hari berlalu pada tahun 2012 akhirnya aku dapat mencoretkan sesuatu ke dalam blog kesayangan aku ini. bukan bizi sangat pun tapi tak tahu nak cerita apa walaupun dalam kepala nie terlalu banyak bahan yang nak disampaikan.

yang pertama sekali ingat nak tukar themes tapi aku masih sayang lagi background tu so nanti lah bab2 nak tukar themes tu. hari nie ingat nak cerita pasal apa yang berlaku selama 31 hari di tahun 2012 nie. Mula2 sekali aku nak panjatkan syukur kepada Allah kerana aku masih bernafas dan boleh menikmati dunia yang fana ini.

rumah...
rumah masih belum siap sepenuhnya lagi. ramai kawan2 nak suh aku masukkan gambar rumah aku tapi aku rasa belum masanya aku tepek gambar rumah aku walaupun dah cantik skit tapi aku masih belum puas hati lagi. ada lagi nak kena cantikkan.

kerja...
tak ada komen berkenaan kerja, macam tahun2 yang sudah2 kerja-kerja-kerja dan terus bekerja, tidak boleh fikir negatif selain yang best2 jer berkenaan kerja. kalau pikir negatif semua kerja x jadi.

Eeem.. Ni Ada brita sedih skit nk kongsi ngan kawan2 tapi tunggu di next coretan.


Be First to Post Comment !
Post a Comment