bila bicara perlu berhati-hati, penulisan perlu dari hati...

Friday 5 November 2010

kehidupan yang biasa..

selalu aku perasan yang kalau aku terleka dan alpa aku rasa kehidupan aku jadi kosong sangat. adakah dia mengingati aku supaya tunduk dan sujud pada NYA? aku rasa bertuah sangat kerana mempunyai perasaan yang sebegini.

aku adalah seorang insan biasa, so banyak yang aku lupa (buat2 lupa pun ada) dan leka dalam menjalani kehidupan yang semakin hari semakin mencabar (cakap lah dan tua dan semakin dekat mengadap NYA). aku selalu merayu supaya Dia sentiasa mengingati aku tentang mati.

tetiba jer teringat kat mak ngan abah. rindu sangat pada kalian. sentiasa doakan kalian sihat walaufiat, aku jarang balik kampung... raya baru nak balik. (ikutkan setiap minggu nak balik, jeles pada hubby coz tiap2 mgu dapat jumpa mak dia tp aku juga sayang mak mertua)

kerja ada dah beres tapi ada jer kerja lain yang nak kena settle. bukan kerja aku pun kena siapkan sebab aku nie seorang pekerja yang baik (heheheheh.... iyea ker?)
Be First to Post Comment !
Post a Comment