bila bicara perlu berhati-hati, penulisan perlu dari hati...

Friday 8 October 2010

jamuan raya SAINS 2010

jamuan raya SAINS telah diaadakan pada 01/10/2010 yang lalu. semua warga sains datang memeriahkan majlis ini. syukur semua berjalan lancar. semua hidangan sedap2 dan lazat2. tak ketinggalan aku n the geng (ict dept lah tu) hehehheh...

macam biasa mesti ada gambar nak tepet buat kenangan aku dimasa akan datang nanti...


candid gambar hubby... kusyuknya dia... amin

ceo kami


kiri (ika enforcement, dina hr n aku)

ummu n i


aku, kak zila n en adipp

nie gambar aku ngan hubby... yang tulis sweet bukan aku tp adik2 praktikal, gambar nie pun akh ambik kt fb dia

dari kiri hafiz (system administrator) tengah umu (budak praktikal) n kanan tu aku lah...
Be First to Post Comment !
Post a Comment