bila bicara perlu berhati-hati, penulisan perlu dari hati...

Friday 11 June 2010

Hari ke-5 di wad



aku rasa ari nie aku dah sihat sejahtera, hehehehhe.... rasa sihat yang membuak-buak leh ker cakap cam tu? macam orang yang lupa diri lah pulak yea. bukan apa aku cuma nak cakap yang aku dah sihat dan nak kuar dari wad nie. leh jd gila bila berada di hospital. walau 1st class wad yang kita duduk tp kita tetap tidak bahagia kerana kita sakit. ini lah aku rasa sekarang

walaupun aku duk di wad yang selesa tp aku nak balik. rumah lah tempat yang paling selesa. memang betul cakap orang rumah ku syurga ku.... sesiapa yang rasa tidak bahagia dan tenang berada di rumah sendiri ada perkara yang tak kena disitu. so carilah mana silapnya bila berada di rumah hati rasa tidak tenanag.

wah panjang lebar aku berdialog. mentang-mentang dah sihat idea datang mencurah2 plk dlm kepala otak aku nie. nie jer lah aku nak sampaikan... syukur pada Yang Maha Esa kerana Dia dah menyembuhkan aku dari demam denggi.Alhamdulillah... Amin
2 comments on "Hari ke-5 di wad"