bila bicara perlu berhati-hati, penulisan perlu dari hati...

Sunday 9 May 2010

selamat hari ibu 09/05/2010

selamat hari ibu buat diri ku sendiri, semoga hari2 yang mendatang walaupun banyak dugaan akan aku tempuh dengan keyakinan dan kesabaran sebagai seorang ibu yang terlalu menyayangi anak2 nya dengan penuh kasih sayang serta harapan semoga suatu hari kelak mereka akan jadi seorang hamba dan anak yang soleh dan solehah.. amin





di kesempatan ini aku ingin mengucapkan selamat hari ibu buat ibu tersayang (rodia bt abu yani) semoga mak akan sentiasa sihat, awet muda dan bahagia di samping abah dan anak2 yang menyayangi mu.. diri mu memang tiada bandingannya, pengorbanan diri mu melahirkan aku adik beradik akan kami kenang walaupun aku sendiri telah menjadi seorang ibu. aku xmampu menjadi sebaik dan setabah mu... mak, yus rindukan mu..















buat ibu mertua ku.. kau adalah seorang insan yang terlalu cekal dan tabah dalam membesarkan anak2 mu.. aku akan selalu menyayangi diri mu sebagaimana aku menyayangi ibu ku sendiri.. semoga Allah mempermudahkan kehidupan mu.
2 comments on "selamat hari ibu 09/05/2010"