bila bicara perlu berhati-hati, penulisan perlu dari hati...

Sunday 2 May 2010

Jalan2 berdua ngan hubby

semalam seharian aku ngan hubby gi jalan2.. anak2 ngan mak dia (mak mertua aku ler..) coz minggu lepas mertua aku dah janji ngan si along (anak sulung aku) yang minggu nie dia nak ajak gi jalan2.tadi call si along dia cakap kat cinema tengok iron man 2, hai si adik (putri) xmeragam ker? hehehehe.. aku tau mertua aku blh handle punya si kecik tu.
kami pun apa lg, enjoy ler anak2 xde. pagi2 aku dah buat keja2 rumah (mengemas, membasuh, menyidai, dll..) dalam kol 1.30pm kami bertolak ke Port Dickson cari seluar hubby n kasut si putri di baden bundle. Panasnya bukan main dekat sana. cari punya cari xjumpa seluar kerja hubby tp jumpa baju keja dia jer. so, hubby buat keputusan nak gi tampin. aku ikut jer.. (bab jalan no hal)

sampai tampin dlm kol 4.30pm, jumpa lak sepupu hubby ngan famili dia di restoran sambal. memang kami nie tengah kebulur. so apa lg terus order nasi, mereka makan nasi goreng. borak2 kosong jer ngan mereka. lepas makan sepupu ajak gi umah mak dia (mak sedara hubby) tp hubby suh mereka jalan dulu kami akan menyusul coz hubby masih belum jumpa apa yang diingini kan nya.


singgah lak kat bundle di tampin, ada 2 kedai kami singgah tp dua2 tu hubby xberkenan coz mahal n xcantik. suka ati awak lah hubby.. (cerewet jugak hubby aku nie, aku pilih baju pun xcerewet cam dia, huhuu...)

pukul 6.30pm (lebih kurang lah) sampai umah mak sedara hubby. mereka suh tido sana tp aku menolak, bukan apa baju xde (bj kecik pun xde camner nak tido xkan nak pakai bj kecik n seluar kecik sampai esok xmau ler, huhuhuhu...)

lepas solat magrib n makan malam aku ngan hubby berangkat pulang. hubby ajak singgah umah makcu dia anta duit karipap yang ari tu aku tolong jual kan di opis. ada lah skit buat belanjer makcu n anak dia.

balik dr umah makcu ingat nak tengok cerita cerekarama tajuk dosa serupa tp aku dah terlelap dulu. macam bawak keta hubby cakap tp memang aku penat sangat.

* yang lain2 gambar lama, gambar owner gambar baru.. heheheh
3 comments on "Jalan2 berdua ngan hubby"
  1. heheheh....tang benda kecik2 dulu meamng tak sesuai pun nak paki sampai sok kan,meamg geli pun.....

    last2 tak dapatla huby tu cari baju dia yer.....

    ReplyDelete
  2. salam ziarah..
    huhu..bestnya pi jenjalan..
    kita da lama tak teng0k wayang =(

    ReplyDelete
  3. alya : memang geli geleman.. hehhe
    azrai : gi lah tengok wayang, asyik tengok pc jer naik juling mata tu

    ReplyDelete