bila bicara perlu berhati-hati, penulisan perlu dari hati...

Saturday 23 January 2010

kerja rumah....

emm.... smlm n ari nie anak kedua aku si putri demam pulak. macam2 dia buat kat ibu dia. ish2 letih ibu nak tp xpe coz memang tugas ibu tp nti adakah anak2 ibu akan jaga ibu ngan abah cam mana kami jaga kalian? ibu sentiasa doakan agar kalian mengenang jasa kami itu dah memadai.

ari nie dari pagi sampai petang sibuk melayan karenah si putri, almaklumlah nama pun puteri so kena jaga ngan sebaik-baiknya. nak masukkan gambar hp xde n camera rosak so... layan ayat jer ler k. sesiapa yang rindu nak tengok muka i yang cun nie ntikan aku minggu depan dengan wajah terbaru.... jeng3.

sebut pasal gambar baru teringat ada gambar yg aku nak kongsi ngan korang masa aku g team building anjuran opis aku. so ntikan yea minggu depan coz gambar tu ada dlm pc kat opis.
Be First to Post Comment !
Post a Comment