bila bicara perlu berhati-hati, penulisan perlu dari hati...

Saturday 30 January 2010

bad mood

anda selalu bad mood x? time bila anda badmood? bagi yus bad mood tu bukan perkara yang baik. yus pun selalu gak bad mood. banyak penyebab kita bad mood antaranya yang sering berlaku adalah klu kita kena marah. xkira lah kena marah ngan saper pun mesti kita akan rasa kecik ati, sakit ati, marah, geram dan bermacam2 lg perasaan yang akan timbul.

apa akan anda buat sekiranya anda badmood? klu yus, yus akan diam klu x mujarab yus akan menangis. biasalah kan kaum hawa murah dengan air mata. ada masa klu yus penat sangat yus akan bad mood tp yus akan diam dan xska diganggu. bila perkara ini berlaku di rumah yus akan cepat2 mandi selama yang boleh sampai mood baik memasuki tubuh (heheheh.... cam cerpen pulak).

tp bila yus berdepan dengan orang yang badmood yus xsuka kacau dia sebab klu kita kacau atau bertanya mereka akan rasa terganggu. tp kalau kawan karib yus badmood yus akan pergi n tanya kenapa dia badmood. ada orang xska kongsi masalah tp klu dah kawan baik mesti kita nak tau apa yang berlaku pada kawan kita kan.

ini pendapat yus, pendapat kalian macam mana pulak? so klu ada idea macam mana nak tanggani masalah badmood nie silalah beri komen n bagilah petua macam mana nak bagi diri kita kurang badmood.

hari nie adalah hari yang ok normal bagi yus xde bad mood dalam badan so kita enjoy... heheheh
Be First to Post Comment !
Post a Comment