Berbuka di restoran Johnny’s

Jumaat 22/04/2022 aku dan keluarga kecil pergi ke Aeon seremban 2 untuk makan dan membeli baju raya adha. Patutnya perancangan awal nak buka puasa tapi restoran tu dah full booked. 
https://drive.google.com/uc?export=view&id=1iZbzgEsMytqdBjpGYMjzoTVedZzpCQMv

So kami gerak selepas buka dan solat magrib dulu siap2. Sampai di Aeon dah ramai orang beratur  tapi gigih jugak beratur panjang sebab si kakak dan ayah teringin sangat nak makan

Selesai makan jalan2 cari kelengkapan raya adha. Awalnya nak cari baju, seluar dan kasut tapi biasa la si kecik tu kalau tak buat hal memang tak sah. Ada je benda yang buat ibu dan ayah pening kepala. 

Dekat aeon tu baju2 budak2 memang hampir la dengan toys apa lagi memang tak tentu arah la jawabnya dia tu. Dah la nak toys harga lebih rm200. Biasa aku memang jarang bagi toys yang mahal2 sebab membazir je. 1) bukan dia tau simpan elok2 pun 2) dia cepat boring dengan toys yang sama. Tu yang buat perangai

0 Comments