bila bicara perlu berhati-hati, penulisan perlu dari hati...

Saturday 19 March 2022

korang... jomla follow media sosial aku

hahahahah... belum apa-apa dah gelak sebab tajuk macam memaksa. siapa yang selalu update media sosial? meh komen sikit nak tengok.

sebelum ni aku pernah update tiktok aku disini kalau ada yang tak baca lagi sila la baca yea.. hehehe

orang cakap senang je nak update semua content di media sosial. ce korang buat dan konsisten rasa mampu tak kalau kita tidak betul-betul serius dalam konten yang kita akan lakukan. kalau korang mampu alhamdulillah dan kalau masih belum mampu boleh je buat satu-satu. aku pulak ada je konsisten ada je kejap bersarang kejap aktif sebab semua tu kan normal.

bila kita dah ada satu bisnes kita perlu branding kan diri kita supaya orang diluar sana tahu kehadiran kita dan ada antara follower yang nak tahu perkembangan kita, caya tak? korang kena percaya walaupun korang sendiri tak percaya.

sebab ramai je netizen nak tahu pasal kita sama ada nak tahu yang positif atau negatif. hehehehe...

korang ingat senang ke nak buat content? aku rasa nak pecah kepala cari bahan untuk buat content dalam tiktok, instagram, dan youtube  termasuk blog aku ni tau.

so kepada rakan-rakan yang berbisnes aku sarankan kita gunakan media sosial ini dengan sebaik yang mungkin untuk naikkan rating kita. 

2 comments on "korang... jomla follow media sosial aku"