bila bicara perlu berhati-hati, penulisan perlu dari hati...

Saturday 25 October 2014

Selamat maalhijrah

Rasa2 nya belum lewat lagi untuk aku mengucapkan selamat tahun baru Islam kepada semua rakan blogger, pembaca tegar blog aku (hehehe... tq), pembaca yang sentiasa singgah ke blog aku walaupun aku tahu ada di antara korang memang benci dekat aku. Tapi aku tahu orang2 mcm ni sentiasa hendak mengikut perkembangan aku... sebab tu la walaupun  tak suka tapi baca jua... hik3..

Mukadimah pun dah panjang, aku tahu selama aku hidup banyak perkara baik mau pun tidak baik berlaku dengan kerelaan aku mahu pun aku tak rela. Perkara itulah yang mematang kan aku dan dekat aku pada Si Pencipta abadi.

Aku sebagai manusia biasa juga tidak lepas dari melakukan perkara yang dimurkai Allah. 

Semoga tahun baru ini akan memberi sinar dalam hidup kita semua dan dirahmati Allah... amin

Be First to Post Comment !
Post a Comment