bila bicara perlu berhati-hati, penulisan perlu dari hati...

Saturday 25 April 2020

Selamat menyambut bulan ramadan 2020

Hari ni adalah hari ke 2 kita menunaikan ibadah puasa yang sangat lain dari tahun2 sudah. Tahun 2020 adalah tahun yang mempunyai seribu pengertian, pengalaman dan perasaan. Tahun ini kami tidak boleh berkumpul untuk sama2 berbuka di kampung macam tahun2 sudah san tahun ini jugak sudah tiada lagi abah dengan kami. Mereka yang pernah merasa kehilangan akan tau betapa sakit merindui orang yang telah tiada. Kami tak akan lupa untuk sentiasa mendoakan arwah abah supaya tenang disana.

Aku juga ingin mengucapkan selamat menyambut bulan ramadan al mubarak kepada semua rakan blogger sama ada kenal mahupun tidak pernah bersua. Kalian la inspirasi aku untuk terus berblogger. Jika selama ini aku melakukan kesilapan dalam penulisan tegur la aku, InsyaAllah aku akan menerima dengan hati yang terbuka.






Walaupun Perintah Kawalan Pergerakan PKP telah masuk ke fasa 4, aku sebagai seorang ahli perniagaan tidak pernah berhenti untuk memajukan bisnis dan sentiasa ligat mencari peluang2 yang ada. Sekarang RG BOUTIQUE CAFE masih lagi tutup, masa ini aku berusaha untuk make over boutique cafe aku supaya lebih tersusun dan cantik serta selesa kepada pelanggan.

Ada beberapa lagi yang belum siap tapi aku akan buat slow2 iaitu lantai, pintu cermin dan aircond sebab sekarang ni aku gunakan kipas untuk cut cost.

Semoga usaha aku akan berjaya... amin


2 comments on "Selamat menyambut bulan ramadan 2020"
  1. Salam Ramadhan Yus.
    Semoga terus success 😊

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih kepada len dan selamat menyambut bulan ramadan

      Delete