bila bicara perlu berhati-hati, penulisan perlu dari hati...

Tuesday 31 March 2020

RG Boutique Cafe

officially buka pada 17/02/2020 tetapi masih banyak kekurangan dari kami iaitu menu yang masih belum ditetapkan dan banyak lagi la benda yang perlu diperbaiki. bab penat memang tidak dapat di sangkal lagi, otak sentiasa berfikir untuk boutique cafe aku ni.

aku masih memerlukan staf yang mahir dalam masakan kerana aku tak nak orang nampak cafe aku ni cafe yang biasa je, mesti ada kelainan yang akan kami hidangkan kepada pelanggan dengan harga yang sangat jimat.

pembukaan aku masih belum fikir lagi tarikh dia memandangkan negara dan dunia menghadapi penyakit convid19 ini. perkara ini sangat sedih dan amat membimbangkan kepada semua manusia. so aku terpaksa menutup terlebih dahulu boutique cafe aku bagi mengikuti saranan kerajaan.


2 comments on "RG Boutique Cafe"
  1. insyallah lepas selesai Covid ni semua kembali normal..
    kalau dekat boleh p terjah cafe hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks kawan... semoga ikatan persahabatan kita berkekalan.. amin

      Delete