bila bicara perlu berhati-hati, penulisan perlu dari hati...

Thursday 12 December 2019

rasa penat tapi tak nak berhenti

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua? harap kawan-kawan blogger dilindungi dan sentiasa bahagia.

pernah tak kawan-kawan rasa penat sangat buat satu-satu perkara? rasa nak give up? sekarang ada pada situasi aku. badan aku rasa sangat penat tapi otak tak nak berhenti dan gigih nak teruskan juga. tu la aku, kalau bab-bab perniagaan selagi tidak mencapai sasaran dan selagi tidak berjaya aku akan terus mencuba sehingga berjaya.

tu sebab otak mintak maaf pada badan supaya bertahan kerana sikit hari lagi akan mendapat kejayaan. kawan-kawan semua doakan aku yea. dah beberapa hari aku tidur tak cukup untuk siapkan tempahan kek hantu dari rakan-rakan dan customer. walaupun tidak la banyak sampai seribu tapi aku rasa sangat seronok bila customer cakap kek aku sedap dan lemak berkrim.. heeheh

mana-mana kawan2 yang berminat dengan produk saya boleh wasap saya di www.wasap.my/60173502400




Be First to Post Comment !
Post a Comment