bila bicara perlu berhati-hati, penulisan perlu dari hati...

Sunday 5 October 2014

Selamat hari raya aidiladha 2014

Selamat hari raya aidiladha 2014 kepada sanak saudara terutama suami, mak, abah, adk beradik, mak mertua, adk ipar dan saudara mara terdekat dan jauh.

Tak lupa pada kawan2 jauh dan dekat semoga hari raya aidiladha 2014 memberi lebih keberkatan dalam hidup kita semua...

Raya haji tahun ini aku hanya beraya di kampung suami. Walaupun rasa sedih kerana tidak dapat memeluk dan mencium tangan mereka yang aku sangat kasihi dan sayangi, tapi aku bahagia kerana aku ada suami dan keluarga sebelah suami yang memeriahkan hari raya haji aku.

Amin...

2 comments on "Selamat hari raya aidiladha 2014"
  1. so.... pompuan melayu terakhir sangat :-)

    ReplyDelete
  2. Duduk dekat kg kena ayu, duk opis xpe la jalan bersepah pun... heheh

    ReplyDelete